viernes, 14 de noviembre de 2014

Saio parktikoak. 2014-11-13/14

Aste honetako saio praktikoan, zazpigarrenean hain zuzen ere, talde lanarekin jarraitu dugu, sites hori sortzen jarraitu behar izan genuean, lana egituratzen hasi baino lehen nola funtzionatzen duen ikusiz joan gara, hasieran gauzak aurkitzea nahiko kostatu zaigu, hasierako bistan Blog-aren egitura berdina duela dirudielako baina barruko funtzionamendua desberdina da, eta horregatik ibili behar izan gara aztertzen. Astiro izan bada ere, nire partetik behintzat, deskrubritu egin dut nola aldatzen den egitura, kolorearen aukeraketatik orrialde desberdinak sortzeraino.

Aste honetako beste saio teorikoan, zortzigarrenean, talde lanarekin jarraitu dugu, eta honez gain gelan guztion arteko debate bat izan dugu, gelako antolaketa eta erabiltzen den metodologiari buruz. Orokorrean nahiko baliagarria izan dela uste dut. Ikusi ahal izan dudana da, praktika saioko guztiok egon garela adi eta esaten ari zenaz interesaturik, eta guztion edo gehienon iritzia izan dela kontuan. Izan ere, aitortu behar dut, nik ere ez dudala izan bat ere ez argi zein den irakasgai honen helburua, eta askotan nire burua pixka bat "beharturik" ikusi dut gauza batzuk egiteko edo programa batzuk erabiltzeko, baina gero Alaitzen azalpenekin ikuspuntua aldatu dudala esan dezaket.
Bestalde, uste dut, irakasle gehiagok egin behar dituztela horrelako debateak eta beharrezkoa dela klaseko dinamika egokia izateko guztion iritziak kontuan hartzea eta honen arabera gauza batzuk aldatu daitezkeen edo ez ikustea. Horrez gain, guztiontzat baliagarria izan dela uste dut eta guztiok atera dugula probetxuko zerbait debate honetatik. Gainera, dokumentatzaileentzat erabilgarria izan daitekeen material hartu dugu, esan diren gauza batzuk grabatuz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario